embun dinihari..

embun dinihari..
LaKarkaN hIdUpMu dGn wArNa wArNi kEhDuPaN.....


Get your own Digital Clock


Get a Glitter Calendar Click Here
bahagia tidak selalu berpanjangan

rEdHa

Yaaa… aku redha…. Aku redha dgn apa yg aku lalui skg…
Aku kena yakin yg suma  aku alami nie, suma nya ujian dariNya…

Thanks to en.shamsul  sbb bg nasihat kat saya yg semmg nya saya terlalu down Utk memikirkan apa yg harus saya lakukan… hohoho…
Walaupun kau x pernah nak bersua muka dgn aku skg nie xpun bg aku msj, aku redha, xda la aku paksa kau suh msj aku… mgkin kau bz x pun, kau nak  jauhkan diri dari aku kan..

Tp x pe la awak, nak wat mcm mana, aku nie bkn nya sapa2 bg kau kan, so aku dah xtw nak cakap apa n mcm mana lagi skg nie 
aku Cuma nak kan jawapan ja tuk menamatkan setiap Persoalan dari pkran aku, yg itu jer… x lebih pun, klu jwpn kau tidak dapat menggembirakan  Hati aku, aku redha dan terima dgn hati terbuka,
kita tetap berkawan. Jgn bimbang, aku ttp menjadi sahabat kau kalau pun  kau memberi peluang dan jawapan yg pasti…

Jgn la kau terus diam menyepi dgn 1 seribu bahasa sbb aku nie jenis org yg kena straight to da lobang tuk jawap soalan aku tu.. penat aku tggu jwpn.
Tp aku bkn nya terburu-buru nak kan jwpn, just, klu dah x suka, aku x nak taruh hrpn yg tggi menggunung.. tu ja pun… sakit tw…

Sakit??? Mmg org x kan tw apa tu sakit melainkan dia sendiri yg rasa sakit tu mcm mana…. Lebig baik sakit lain dri sakit hati tw.. sakit hati boleh bawak smpai ke mental… mksd aku bkn sakit mental laa…

Mcm pkran kita serabut la …. Mcm tu laaa…. aku skg just tggu tuk kau putus kan jwpn, dri dulu lagi kan aku minta jwpan dri kau, walaupun kau sndiri x pernah membri jwpn tu, aku tw kau tahu apa persoalannya….
Dan yg terakhir aku nak gtw kat kau, aku kenal ‘suara’ kau… tu jer… hohoho… kepoyoan terserlah…






4 comments:

  1. sabar, perjalan msh jauh.. biarkanlah masa yang menetukan..

    ReplyDelete
  2. insyaallah, sabar sentiasa bersama aku, tp kdg2 aku manusia biasa broo...

    ReplyDelete
  3. yap, kita semua serupa... tp prlu tahu pengalaman itu mengajar kita utk lebih bijak dan matang :)

    ReplyDelete
  4. reese, awak sgt seorg yg baik hati.. terharu saya tw awak.. hohoho

    ReplyDelete