embun dinihari..

embun dinihari..
LaKarkaN hIdUpMu dGn wArNa wArNi kEhDuPaN.....


Get your own Digital Clock


Get a Glitter Calendar Click Here
bahagia tidak selalu berpanjangan

hAtI yaNg kAu SaKiTi...

kenapa lah setiap hari ada ja aku terima xpun tw something yg boleh hati ku sakit....
hari2 klu kena guris sakit kot.... knp la suma x phm sgt?? 
bg la aku ruang sama... knp suma nak bolot dri aku...
sekental kental hati aku, klu suma pakat tikam,
apa yg aku dapat?? plzzz laa.... bg la aku kebahagiaan, suma org sama je ka???
hari hari aku terluka, x perkara sama, perkara lain pula yg timbul....
yg diam tu, diam menyepi tnpa sebarang berita,
yg hilang, hilang begitu jaaa....
aku manusia jugak la weyhhhh.....
tlg la ada sedikit perasaan tu, jgn buat xdak perasaan lngsung...
mksd aku nya, bukan la ada perasaan kat aku, just jgn smpai x dak hati dan perasaan jaaa...

bg aku jawapan sekiranya jawapan tu mmg akan menyakitkan hati aku,
jgn la smpai aku dapat tw sesuatu perkara sebelum do beri nya jawapan...
dgn aku ja kan dia wat mcm nie kat aku, smpai hati dia...
sapa2 pun laaa....
aaargghhhhh..... tension aku, pk kan bnda yg x dak kesudahannya....
aku balik umah senang hati.... dri aku pk kan bnda yg x suda.....
arggghhhhh....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





No comments:

Post a Comment