embun dinihari..

embun dinihari..
LaKarkaN hIdUpMu dGn wArNa wArNi kEhDuPaN.....


Get your own Digital Clock


Get a Glitter Calendar Click Here
bahagia tidak selalu berpanjangan

JiWakU yAnG KoSoNg

entah kenapa diri ini terasa begitu kosong sekali, tnpa punyai rasa apa2.. sedih rasa hidup ini bila orang yang kita sayang, x tahu apa yg di hati kita, sampai bila pun, aku ttap menunggu walaupun aku tahu, menunggu itu satu penyeksaan... biarlah kau ingin menyeksa diriku ini, aku dah x kesah, ape yg mampu aku katakan, aku kecewa dgn sikap nya....

walaupun kau x pernah mengerti ape kehendak perempuan, aku yakin, dan aku berdoa semuga 1 hari nnt, kau tahu apa keperluan seorang perempuan... bkn aku pinta untuk di manja tp sekadar untuk menghargai diriku... ujian yang dtg menimpa diri ini, mmg agak berat tuk jiwa ku, andai ku mohon bukak pintu hati nya utk aku, terima la aku seadaanya...

jgn hnya nnt, kerana satu kelemahan kau membnci diri ku.. aku hnya insan biasa yang ada kelemahan dan kelebihan itu, pasti ..!! berani kan diri kau, dgn berbuat apa di luar jngkaan ku, ingin sekali aku melihat kau menjadi "gentleman" .....

buruan cinta ku, tidak dapat kau saksikan lagi kerana kau tidak pernah alami dan selami ape yang aku inginkan, andai masa tidak mengizinkan kita utk terus berjuang walaupun dirimu hanya sekadar melihat, aku pasrah tetapi aku bukan putus asa...

lambaian tangan ku hnya utk dirimu seorang dan aku harap kau mengerti apa erti mksd lambaian tgn ku terhadap diri kau kerana ia membawa 1001 mksd. buka la dirimu di dalam alam yang nyata.. seandainya , baik bagi Nya dirimu utk aku, baik jgak utk diriku.. Kau permudahkan segala apa yang sukar utk dirinya...




No comments:

Post a Comment