embun dinihari..

embun dinihari..
LaKarkaN hIdUpMu dGn wArNa wArNi kEhDuPaN.....


Get your own Digital Clock


Get a Glitter Calendar Click Here
bahagia tidak selalu berpanjangan

hiLanG bEgiTu jEr....

mana la dia nie g eyy... ntah laa.. dua hari dah hilangkan diri... aku pnya la rindu kan dia...
x jgak dia nk msj o jmpa aku... klu takat jmpa tu, mmg alamat nya xkan kot...
aku pun heran ngn dia sorg nieh...penat aku pk... ntah laa... aku harap ngat 1 hari nnt, dia berani tuk 
luahkan apa yg di hati dia... klu x ingin kan aku sekali pun, juz ungkapkan dgn  kata2 jgn dgn kelakuan
sbb aku x pernah nk tahu apa mksd di sebalik suma tu...


aku nieh jenis yg terus ke depan, x suka cakap je.. aku x dak la nk larikan diri dari dia...
juz aku xnak aku berharap pd nyaaa.. tu je.. dia x tahu yg aku nieh mcm dah x leh pk apa pun dah sbb pk kan dia...plzzz laaa k... aku harap kau dpt luahkan apa yg terbuku di hati... 
untukmu wahai si penyimpan perasaan...

No comments:

Post a Comment