embun dinihari..

embun dinihari..
LaKarkaN hIdUpMu dGn wArNa wArNi kEhDuPaN.....


Get your own Digital Clock


Get a Glitter Calendar Click Here
bahagia tidak selalu berpanjangan

Ikatan Persahabatan

Telah lama
Kau dan aku
Mengenali sesama kita
Sekian lama juga
Kita berkongsi rasa
Sudah lama juga
Silih berganti datangnya rasa
Namun
Masihkah serupa?
Masihkah sama?
Masihkah aku sebagai sahabatmu?

Aku akui
Aku pernah melukakan hatimu
Atas desakan di luar sedarku
Tapi
Adakah kau benar-benar memaafkanku
Dan
Masihkah kau menerima aku
Sebagai seorang yang dekat denganmu?
Sebagai insan bernama sahabat?

Sahabat
Maafkan aku
Aku tahu
Diri ini begitu jahil
Dalam menilai erti persahabatan
Teman
Ampuni aku
Kerana telah memperlakukan dirimu
Seburuk itu

Walau pernah ku dengari dulu
Kau memaafkan aku
Namun aku tahu
Jauh di lubuk hatimu
Masih ada luka
Masih ada kecewa
Kerana aku
Yang pernah bergelar
Teman rapatmu
Talah mengkhianati
Ikatan persahabatan ini

Sahabatku
Dari butir-butir air mata dipipimu
Kini aku mengerti
Kini aku fahami
Kau begitu menyayangi
Ikatan persahabatan ini
Maafkanlah diri ini
Yang pernah menodai
Ikatan suci
Persahabatan kita
Suatu ketika dulu
Maafkan aku
Sesungguhnya
Didalam hatiku
Aku menyayangimu
Aku menghormatimu
Kaulah sahabat karibku
Masih sama
Seperti dulu
Maafkanlah diriku…
Ampunilah dosaku…

Buat rosnah_atieya(U_U)embun dinihari_1:00am_ahad_26Julai’09





No comments:

Post a Comment