embun dinihari..

embun dinihari..
LaKarkaN hIdUpMu dGn wArNa wArNi kEhDuPaN.....


Get your own Digital Clock


Get a Glitter Calendar Click Here
bahagia tidak selalu berpanjangan

Sebuah perjalanan Hidup

Di saat itu
Aku dibawa ke mana-mana sahaja
Walau letih dan sakit
Dia tetap membawaku bersama-sama
Kerna ia adalah amanat-Nya

Apabila aku mula melihat dunia ini
Aku di iqamatkan
Sungguh syahdu alunan itu
Dengan ini aku telah menjadi hak-Nya

Di waktu ini
Aku diberi segalanya
Semuanya cukup sempurna

Kini aku semakin membesar
Tiada lagi kenangan lalu
Yang tinggal hanyalah memori
Memori yang sukar untuk dihapuskan

Pabila aku meniti usia dewasa ini
Aku makin mengerti erti hidup
Tiada apa yang kekal
Yang tetap kekal hanyalah Dia

Kini aku menghitung hari
Menunggu seruan-Nya
Entah esok atau lusa
Yang pasti aku akan tetap menemui-Nya



No comments:

Post a Comment