embun dinihari..

embun dinihari..
LaKarkaN hIdUpMu dGn wArNa wArNi kEhDuPaN.....


Get your own Digital Clock


Get a Glitter Calendar Click Here
bahagia tidak selalu berpanjangan

:: note buat awak, si pujaan hati ::

  • v  Assalamualaikum awak
  • v  Awak apa khabar? Sihat?
  • v  Awak… awak dah pergi dah?
  • v  Kalau awak dah pergi, awak jangan lupa bawak barang yang saya send hari tu ey..
  • v  Awak simpan bebaek eyy barang saya tu..
  • v  Saya pun akan simpan barang yang awak kirim tu bebaek…
  • v  Saya tahu, awak dah g jauh dari saya..
  • v  Saya dah x bole nak usha2 awak dari jauh dah..
  • v  Sekodeng pun dah x bole dah..
  • v  Awak dah x de kat sini, sayu sangat hati saya, awak..
  • v  Walaupun kat sini, bukan hari2 saya dapat lihat awak, tapi saya tahu awak ada dekat dengan saya..
  • v  Tapi sekarang, awak duduk nun jauh di sana
  • v  Saya dah x bole nak terserempak ngan awak lagi,
  • v  Jauh sekali tuk DATE ngan awak, walaupun mmg jarang sekali kita date kan.
  • v  Masa sangat cemburu kan, tapi saya x salahkan masa sbb kita kena teruskan kehidupan kita…
  • v  Tapi saya kena terima kenyataan ni walaupun berat hati saya tuk terima suma nieh, awak…
  • v  Saya tahu, awak perlu pergi dan akan pergi..
  • v  Saya tak mampu nak menghalang suma tu..
  • v  Saya sedih sesangat..
  • v  Hanya kenangan kita yang jd pengubat hati saya…
  • v  Kalau awak datang sini, awak jangan lupa singgah tgk saya  yaa..??
  • v  Awak tahu, setiap kali saya teringat awak akan pergi dari sini..
  • v  Tak sangka, air mata saya juga turut keluar tuk bersama saya…
  • v  Saya cuba untuk faham tentang situasi awak..
  • v  Saya harap Awak tak lupakan saya yaa..

  • v  Saya just nak awak tahu satu perkara


SAYA SAYANG AWAK 
dan  
Saya pasti akan MERINDUI AWAK
~ 143 ~


  • v Selamat jalan awak, semoga hidup awak dirahmati dan direhdai.. Jaga la diri awak berbaek yee…  T_T

** saya akan tunggu awak **
** insyaALLAH **


ada pantun sikit... 

kaki itu melangkah pergi,
hati mula mengalir kembali,
menanti saat itu kembali lagi,
pasti akan ku iringi.

walau bibir diam membisu,
hati petah berbicara,
tentang soal hati itu
yang hangat membara.

aku tak mampu menyentuhmu,
tetapi izinkan aku memeluk hatimu,
yang getar membara itu,
agar kau tahu aku sentiasa bersamamu..


18 Jan 2012
10.58pm
Mood : terlalu sayu.
lokasi : duduk diam2 atas katil at 4D112

No comments:

Post a Comment