embun dinihari..

embun dinihari..
LaKarkaN hIdUpMu dGn wArNa wArNi kEhDuPaN.....


Get your own Digital Clock


Get a Glitter Calendar Click Here
bahagia tidak selalu berpanjangan

awak di MANA?

Awak di mana?? Puas saya mencari ..

“ Salah tak kalau aku cakap aku rindu dia? Tak pun tak bole nak cakap macam tu?
Dia bz la sekarang ni, aku pun faham. Tapi dia diam aja kan.
Diam seribu bahasa.  Macam mana aku nak buat?
Dia ingat aku tak?  Diam je dia. tahun depan dia dah tak dak di sini.
Sedih nya macam tu. Bertemu pastu berpisah. Lumrah perkenalan.
Semoga dia bahagia sekarang. Kalaupun jauh beribu batu nanti, jaga diri berbaek.”

Nanti awak dah jauh dari saya, senang ja awak nak ingat saya.
Walaupun memang perkara tu tak pasti awak ingatkan saya tapi tak pa.
Andai nya tetiba ja ingat saya, lihat la awan pada waktu malam.
Awak lihat lah bintang, bintang yang paling malap tau.
Kenapa malap? Sebab saya malu untuk bersua dan keluar.
Saya tak hebat seperti lain2 .
Cukup bagi saya kalau awak ingat saya..

awak nak tahu tak ?
"kerana ALLAH saya cinta awak"

=’)





t.i.t.i.s.a.n.e.m.b.u.n

No comments:

Post a Comment