embun dinihari..

embun dinihari..
LaKarkaN hIdUpMu dGn wArNa wArNi kEhDuPaN.....


Get your own Digital Clock


Get a Glitter Calendar Click Here
bahagia tidak selalu berpanjangan

MaTa mU yAnG iNdAh


Aku ingin melihat mata mu yang indah
Simfoni nan syahdu
Mengalun dalam hatiku,
Sukma Gemulai mengikut irama jiwa
Segala cerita terpahat di jiwa

Aku ingin melihat mata mu yang indah
Agar kasih ini terjalin nan suci
Tanpa sebarang kejahatan yang menghinggap di hati
Menyemai kasih yang abadi
Yang ada di dalam hati

Aku ingin melihat mata mu yang indah
Agar hati ini dapat bersemayam di takhta yang gah
Sejak dari  pertemuan yang berhujung kan  kebahagiaan
Tidak akan terlaksana tanpa sayap kata-kata mu yang indah
Dan cinta senantiasa hidup abadi di dalam diri

Aku ingin melihat mata mu yang indah
Agar sinar cahaya dapat mensirnakan rasa sedih
Yang menggantung di tiang hari
Menunggu perpisahan di saban hari
Yang mampu mengguriskan hati ini

Dalam puisi ini aku mengajak mu ke taman yang indah
Untuk sama-sama kita mengukir memori
Yang nanti nya akan menjadi pengubat rindu
Di kala sunyi datang menemani  dalam hati ini
Dengan rasa cinta adalah ubat yang istimewa untuk engkau
Yang berada nun jauh di sana tapi dekat di hati


Nukilan:
Pena terluka (U_U) 8.20am : 30 ogos 2010



No comments:

Post a Comment