embun dinihari..

embun dinihari..
LaKarkaN hIdUpMu dGn wArNa wArNi kEhDuPaN.....


Get your own Digital Clock


Get a Glitter Calendar Click Here
bahagia tidak selalu berpanjangan

roadshow 1 ... !!


Pengembaraanku bermula nya di sini.. di mana..? haha, UUM laa…
Pengembaraan apakah..?? baksis laaa… menda lagi..
Baksis perdana kali nie lain sikit dari yang sem-sem lepas.. sem-sem lepas yang pengalaman aku tu, gi kampung and then duk kat rumah orang kampung tu…
Aku act bukan tak suka duk kat rumah orang kampung, tapi takut macam menganggu orang kampung tu pula..
Hahaha.. alasan semata-mata.. 
B.A.K.S.I.S … satu WORD yang tidak asing lagi bagi aku..
Kedah  à Perak à Selangor à N.9 à Melaka
4 Negeri akan kami jelajah.. 32 orang peserta dari DPP PETRO (perrghhh) gituww…
Siniii.. !! tempat First kami sampai “Malaysian NPK Fertilizer”




ni dalam bangunan dia.. cantik..!! lepas dengar ceramah incik itu, kami pusing2 pula.. bak kata ronda2 ‘town’ gituww hahh.. ahahah..
okay, yang nie letak gambo aku sorang je laa ey… kat sini, tempat nya pembuatan baja nie.. nak tengok..?? taadaa…


(^,^)v peace




Kali ni punya gambo lain sikit..  tapi before tu, biar aku terang jap, kenapa gambo aku leh terSESAT kat situ sengsorang.. actually, aku kan photographer untuk BAKSIS kali nie. So, gambo aku tak da laa banyak sangat.
haha, time aku duk tengah pose sesorang aku , tetiba jaa suma pakat serbu aku.. mmm, tengok laa.. 


(^,^)v peace



Lepas ja sesi fotografi dekat Malaysian NPK Fertilizer tu, kami teruskan perjalanan kami ke PERAK untuk berBAKSIS kat Sekolah Menengah Kebangsaan Dr. Burhanuddin.
Sementara nak tunggu esoknya tu, kami tidur kat rumah nurul akmal, salah sorang junior aku yang tawarkan rumah dia tuk kami suma nie tumpang..
Pagi2 lagi kami dah sampai kat sana. Okay. Permulaan sedang bermula BAKSIS kami yang pertama. okay, ayat tunggang langgang.. !!
Kat sekolah tersebut, kami memberikan perkongsian pengalaman untuk adik2 yang bakal menduduki kerusi kat dewan sekolah masing2 bagi STPM.. tettt…
di samping Bagi semangat serta sokongan kepada adik-adik, aku banyak mengambil gambar lagi untuk program ni..
Ning diaa SMK DR. BURHANUDDIN.


Selesai SMK Dr. Burhanuddin terus kami bergegas ke SMK Raja Perempuan Kalsom.. before nak balik, sempat jugak laa aku klik snap gambo yang ada aku tuk kenangan aku.. ada laa 2 3 4 ketoi keping gambo aku nyee..

mula-mula 2 orang.. besshh..!!

tiba-tiba taadaa..!! banyak..!!

angkut geng-geng BAKSIS.. !!

Seterusnya sini BAKSIS yang kedua pada hari yang sama. Ini hasil nya…
SMK Raja Perempuan Kelsom


Nie ada sikit ole2 dari sana, nak tengokkk.. ?? nahhh… !!




And then (sepiking sikit) kami teruskan perjalanan kami ke Selangor…
Dalam perjalanan tu, tetiba ja kami tersetop jap kat labu sayong.
Aku..?? errr, tak lepas peluang tuk menyimpan memori, SNAPP… !!

tuu diaa, labuu sayoongg.. 


'saya bukan pekerja sini'

with my adik-adik

memang suka nyebokk..!!

Okay. Enaff ..!!
pas tu, kami pergi ke tempat yang kami akan bermalam pada malam ni..
Kami tidur kat taman botani, hutan semula jadi okay.  
Sini ..!! sini … !! sini laa kat taman botani ..

*my adik


kami bkn guard kat sini okiess.


Yeaazaa… !! okay.. ada sambungan nya tau..!! tak leh panjang2 sangat… nie pun, dah kira panjang… nanti aku update ag yaa..??


No comments:

Post a Comment