embun dinihari..

embun dinihari..
LaKarkaN hIdUpMu dGn wArNa wArNi kEhDuPaN.....


Get your own Digital Clock


Get a Glitter Calendar Click Here
bahagia tidak selalu berpanjangan

Serabai.

serabut?
Ah.
bukan !
serabai?
Ah.
tidak !
sekarang aku tahu.
rasa itu.
serius.
otak aku tak henti henti berfikir.
fikir fikir fikir !!!
stopp !

Tuhan.
aku mohon Tuhan.
tolong aku tenangkan hati dan fikiran aku.
permudahkan segala urusan aku.
tanpa ada masuk terlalu tangan
dalam setiap lincah aku berSIAPAN.

aku ada lemah nya.
lemah setiap butir kelakuan ku.
bantu aku untuk mengirimkan
sesiapa membanding bahu aku dan dia.
bagi selesaikan setiap perkara tergendala.
dengan niat TULUS dan IKHLAS.
tanpa ada rasa songsang NIAT.

tolong hambu MU
ya TUHAN.

nukilan
roseshar !
29/11/2013
7.51pm
dalam bilik, atas kerusi di meja.

No comments:

Post a Comment