embun dinihari..

embun dinihari..
LaKarkaN hIdUpMu dGn wArNa wArNi kEhDuPaN.....


Get your own Digital Clock


Get a Glitter Calendar Click Here
bahagia tidak selalu berpanjangan

Sang hati

Penulis?
Bukan !
Pencerita?
Bukan !
Aku jugak bukan penyajak !
Aku....
Aku penglipur lara
Sang hati....
Ya.
Hanya untuk sang hati.
Bila sang hati dalam apa jua keadaan.
Aku tenteramkan dia.
Aku peluk dia.
Pilu jugak kekadang.
Ramai je parut yang ada di dada.
Bertambah ramai lagi kecalaran yang ada.
Tapi tapi tapi.
Sang hati diam membisu.
Diam itu buat aku keliru !
Diam itu buat aku gelisah.
Bila aku bersamanya,
Sang hati tersenyum lebar.
Bagai tiada duka lara lagi.
Lama.
Aku menatap.
Tuhan.
KAU sembuhkan lah parut parut
Di dada sang hati.
Perlekaskanlah.
Percepatkanlaj.
Agar sang hati
Tersenyum selalu...

Nukilan.
roseshar !
24/07/2013
12.15pm


No comments:

Post a Comment