embun dinihari..

embun dinihari..
LaKarkaN hIdUpMu dGn wArNa wArNi kEhDuPaN.....


Get your own Digital Clock


Get a Glitter Calendar Click Here
bahagia tidak selalu berpanjangan

Buat kali PERTAMA nya



utk entry kali nie, buat kali pertama nya, aku di pelawa tuk mkn bersama dgn
org yg aku suka selama nie... walaupun dia x tahu, tp aku sgt bahagia sekali...

terkejut beruk aku bila dia cakap nk mkn ngn aku.. mksd aku ayat dia x la semcm ini....

bila di pk kan balik, mmg x logik, mmg aku ngn dia x pdn lgsung tp aku harap sgt, 1 hari nnt dia tahu perasaan aku...

mgkin gak la, itu kali pertama n terakhir bt aku ngn dia, n slpas ni, mgkin dia x nak lagi....
 

tapi aku bersyukur gak la sbb dpt peluang nie...
thanks ye cik **
aku harap gak la, klu dia terbaca post aku nie, dia x cuba utk hindari aku... ^_^

No comments:

Post a Comment